موب یار

مرجع خدمات نرم افزاری گوشی هوشمند

موب یار

مرجع خدمات نرم افزاری گوشی هوشمند

تیم موب یار کار خود را در زمینه خدمات نرم افزاری گوشی هوشمند از سال 1395 آغاز کرده است.

موب یار در سه زمینه اصلی رام رسمی،آموزش های مربوط و فایل تخصصی فعالیت میکند و تعمیرکاران گوشی هوشمند و تمام افرادی که از این گوشی ها استفاده میکنند می توانند از این سایت بهره ببرند.

خدماتی که موب یار ارائه می دهد:

ارائه رام و فایل فلش رسمی گوشی های هوشمند
ارائه آموزش های جامع در زمینه گوشی های هوشمند
ارائه فایل های تخصصی تعمیراتی مخصوص کارشناسان گوشی های هوشمند
ارائه پشتیبانی فنی در مواردی که تعهد داده شده است

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اندروید 7

این رام فوق العاده پایدار می باشد و کارایی گوشی شما را افزایش می دهد

جدیدترین ورژن اندروید 7 برای سامسونگ Galaxy S3 i9305


دانلود اندروید 7 برای سامسونگ Galaxy S3 i9305


  • موب یار موب یار
  • ۰
  • ۰

لیست گوشی هایی که اندروید 8 را دریافت میکنند

سیستم عامل جدید اندروید که فعلا با نام  Android O شناخته می‌شود، در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود است. این نسخه در همان ساعت اولیه برای کاربران گوشی های کمپانی گوگل یعنی نکسوس یا پیکسل عرضه شد.

گوگل اولین نسخه آزمایشی اندروید 8 را در مارس 2017 معرفی کرد و دومین نسخه آزمایشی آن در ماه می برای کاربران منتشر شد.در ادامه برنامه زمانی گوگل برای عرضه اندروید 8 را مشاهده می کنید.نسخه ی نهایی و عمومی اواخر تابستان ارائه خواد شد.

در ادامه به چند ویژگی جدید اندروید 8 بطور مختصر اشاره میکنیم. در انتها هم میتوانید لیست گوشی هایی که به صورت رسمی یا غیر رسمی این نسخه را دریافت میکنند مشاهده کنید.

تجربه کاربری روان

تجربه کاربری روان باعث بهبود عملکرد گوشی شما در کاربردهای روزانه خواهد شد. Tensor Flow Lite نسخه ی سبک تر ابزار یادگیری ماشین گوگل، Tensor Flow می باشد که در این نسخه از آن استفاده شده است.این ابزار جدید باعث افزایش کارایی گوشی هایی با سخت افزار متوسط و ضعیف می شود. 

انتخاب متن هوشمند

همگی انتخاب متن عادی را در اندروید دیده ایم که شامل منوی کپی و پیست می باشد.در اندروید 8 گزینه های بیشتری در دسترس می باشد.برای مثال اگر شما یک شماره تلفن را انتخاب کرده باشید میتوانید تنها با یک لمس تماس برقرار کنید.یا اگر یک آدرس را انتخاب کرده باشید میتوانید مسیر آن را روی نقشه ببینید.

جایگذاری خودکار

برای نرم افزار های پرکاربرد اندروید O به شما کمک میکند سریعتر وارد شوید.وقتی شما نرم افزاری را نصب کردید اندروید O نام کاربری و رمز عبور را ذخیره میکند و در ورود های بعدی به شما کمک میکند.

صدا

سونی کد LDAC خود را در اختیار گوگل قرار داده تا از آن در اندروید O استفاده کند.در این صورت اگر شما یک هدفون بلوتوث LDAC داشته باشید صدایی با کیفیت بالاتر دریافت خواهید کرد.علاوه بر این فرمت هایی چون aptX، aptX HD، SBC و AAC نیز پشتیبانی می شوند.

تغییرات ظاهری فراوان

همچنین اندروید 8 از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی را شاهد بوده است.تغییراتی که در قسمت های تنظیمات،پنل اعلانات،استاتوس بار و .... خود نمایی میکنند.


  • موب یار موب یار